Tuesday, April 9, 2013

biarkan aku..

Views
 

aku diselimuti kegelisahan...
mengenang cinta bukan sekadar tak berkesudahan...
bahkan parah dan berentakan..

air mata menemaniku dalam kegelapan..
sambil menyingkap segala kenangan..
lantas ku pujuk hati agar tanamkan kesabaran...

aku ingin dia tahu...
betapa banyak kumbang dalam dunia ini..
tetapi tiada lansung kumbang indah warnanya seperti dia..

aku ingin dia tetap bersemayam...
dalam ranah hatiku...
aku ingin dia diam...
dalam jiwaku...

aku ingin dia hadir..
membawa sayap putih..
dan bawa aku pergi..
terbang bersamanya..

salahkah aku...
menyayangi dan mencintai dia..
Salahkah mentari....
Andai terbitnya di ufuk barat...

keliru aku....

kerana aku benar2 mencintai dia...
dan tolong biarkan aku....
biarkan aku tetap menanam perasaan pada dia...

Cik Iza membebel

No comments:

Post a Comment

cepat komen sini!

 
HAK MILIK TERPELIHARA www.lensakecikkecik.blogspot.com