Wednesday, November 7, 2012

exam sudah tamat!!

Views
begini lah dahku mase jawab exam..huhuhu

boleh tak kalau kecik nak taip entri nih tanpa ada mukadimah yang panjang lebar?boleh tak?boleh tak?huk3...ok.by the way..assalamualaikum semua reader...hari nih tamat lah sudah exam  stpm modular penggal satu....yahooo...yahooo..nampak tak sound efek keriangan disitu?hikhok...mmg happy pun..sbb tak payah stdy dah,,.nak mulakan aktiviti menonton movie korea secara giat...sumpah mmg tak sabar!!acara tidur secara berhemah boleh lah dijalankan secara giat jugak.....best3..

tapi acanne eh exam kecik?nak tahu ke?nak tahu?tak nak citer ah...nnti tension..
tapi nak cite jugak lah...ok,.hari pertama exam pengajian am..not bad..soalan tak susah mane...cumanya agak terkilan sbb esei yang masuk mmg tak pernah dibincangkan mase dalam kelas...dalam buku stpm kamiorang pun takde..so,.acara menggoreng bermula selama sejam....fuhhh...mmg sudah jadi kehobianku...kecik buat esei tentang kebaikan pelaksanaan gaji minimum..bla...bla....kecik goreng...ade aku kesah??

goreng sampai lah hangussss....esei yang kosong tanpa fakta...sbb tak tahu nak relate kan macam mne..tak pnah tahu pasal isu yang sedang dibincangkan...

balik2 rumah terus buang buku pengajian am...grrrrr....part paling bes..hikhok..>_<
esooknya dating dengan paper peberet kecik..'BAHASA MELAYU'...nampak tak semangatnye??nampak?
alhamdulillah...boleh jawab....doakan kecik dapat A+++ for this subject k.... bahagian fonologi mmg bersikap baik degn kecik...masuk yang simple2 je...sejarah bahasa melayu bantai je...grrrr...o.0..(5SOALAN JE PUN)..esei/??.jawab pasal kepentingan hutan....sesedap rase kecik tambah perisa kat dalam esei tuh...biar ade umphhhhhhhh!!!

                          
bagaimana dengan sejarah dan pengajian perniagaan??
beginilah situasi nye...


                  
nih yang kecik ke eksaitedan    tidaksabaran nak citer nih..sejarah tuh punye lah subjek nyawa...boleh dia keluar yang kecik tak pnah terpikir pun akan keluar...dengan lafaz bismillahhirrahmanirrahim....ape lagi....mintak kertas banyak2 kat pengawas..kecik tulis 14 m/s esei secara rakus....tulis apa semua yang tahu tanpa pikir panjang..sbb tak tahu ape jawapannye...takpelah..sekurang2nya lekat 1 2 3 markah pun jadi lah....errrrrrr..kuar2 dewan...cikgu kesayangan kecik dah tunngu kat depan bilik kuliah..dengan senyuman yang kehenseman ..dia tanye...'boleh jawab kan??' ..kecik pun jawab..'tak leh'..tapi dia tak caye...dia kate mesti boleh punye...alahai...ye cikgu..mmg saye takleh jawab...emmmmmmmm..sedih sebenarnya...bersalah pada cikgu dan diri sendri...tapi kecik betul2 dah usaha untuk sej....errrrr....

pp??macam mane?ok ...tak nak komen...sbb biase2 ayam je...dengan ini...sekian terima kasih....





Cik Iza membebel

3 comments:

  1. uncha datang sini sambil foloooowwww :) nice blog,,suka uncha,,, :D

    ReplyDelete
  2. follow cni dear =)
    salam ukhwah =)

    http://noraqilahjohari.blogspot.com/2012/10/ada-apa-dengan-senyum.html

    ReplyDelete
  3. hehe...jalan2 blog korang jugak..:)

    ReplyDelete

cepat komen sini!

 
HAK MILIK TERPELIHARA www.lensakecikkecik.blogspot.com